מלון אקוורלד בודפשט – Aquaworld Resort Budapest

מלון אקוורלד בודפשט – Aquaworld Resort Budapest

מלון אקוורלד בודפשט – Aquaworld Resort Budapest

שתפו את המאמר

צרו איתנו קשר ונמצא לכם את החופשה המושלמת

מאמרים נוספים שאולי יענינו אותך

-ללא-שם-2023-10-28T185503
אטרקציות לילדים בליסבון – חלק 2
 ללא שם - 2023-10-28T182112
אטרקציות לילדים בליסבון - חלק ראשון
כריסמס בוינה
כריסמס בוינה – חוויה של מראות וטעמים
 בחורף
כריסמס בקרקוב

מתכננים חופשה בבודפשט? מחפשים מלון אטרקטיבי ואטרקציות לכל המשפחה? תשמחו לגלות כי מלון אקוורלד מאפשר לכם ליהנות גם ממלון מפנק וגם ממגוון רחב של אטרקציות תחת קורת גג אחת, כך שאין כל ספק שכדאי לכם להכיר אותו ולשקול להתארח בו. Aquaworld Resort Budapest הוא מלון פופולרי לכל המשפחה הממוקם בבודפשט, הונגריה.


Aquaworld Resort מהווה למעשה כמתחם נופש אטרקטיבי הכולל את המלון, בתי קפה ומסעדות וכמובן את פארק המין רחב הידיים המציע מגוון רחב של מתקני מים ופעילויות למשפחות עם ילדים בכל הגילאים וכמובן, גם למבוגרים שהם ילדים בנפשם.

לינה במלון אקוורלד

ראשית כל מי שבוחר להתארח במלון יכול ליהנות מחדרי אירוח וסוויטות נוחים (במלון כ-400 חדרים), מודרניים ומאובזרים בכל הפינוק. כל החדרים כוללים: מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי, מסך טלוויזיה שטוח, חדר רחצה פרטי, מיטות נוחות ועוד.
המלון כולל לובי, מסעדה בה האורחים נהנים מארוחת בוקר עשירה, משחקיה לילדים, בית קפה, אולם באולינג, מגרשי ספורט, מתחם ספא מפנק ועוד – כך שכל האורחים בכל הגילאים יכולים למצוא מה לעשות בעת האירוח במלון.  
אין כל ספק כי האטרקציה המרכזית עבור אורחי המלון זאת העובדה שהם נהנים מגישה חופשית לפארק המים העצום והאטרקטיבי של המקום.

פארק המים אקוורלד

פארק המים אקוורלד נחשב לאחד מהפארקים הגדולים והמושקעים באירופה. הפארק כולל מגוון בריכות לילדים, למבוגרים ובריכת גלים, פינות משחקים, פארק הרפתקאות מגלשות מים ואטרקציות רטובות מיוחדות נוספות לכל הגילאים. הפארק פעיל בכל עונות השנה – כך שגם בעונת החורף הקרה ניתן ליהנות ממה שיש לפארק להציע.  

מתחם הספא במלון

Aquaworld Resort Budapest כולל גם מתחם מושקע של בריאות וספא אשר מציע לאורחים מגוון רחב של טיפולים, מתקני ספא וטיפולי גוף מקצועיים.

היכן מלון אקוורלד ממוקם?

מלון אקוורלד אומנם לא ממוקם במרכז העיר בודפשט אך הוא נמצא במרחק נסיעה קצר מהעיר – 10 קילומטר בלבד. המלון הינו נגיש מבחינת תחבורה וניתן להגיע ממרכז העיר למלון (ולהפך) באמצעות אוטובוסים ומוניות.
מעבר לכך, אקוורלד מעמידה שירותי הסעות היוצאים מכיכר הגיבורים מספר פעמים ביום וישנם גם שירותי הסעות לכיוון השני מהמלון לכיכר הגיבורים.