אייר בי אנד בי – כל הדרכים למציאת דירת אירוח זולה

אייר בי אנד בי – כל הדרכים למציאת דירת אירוח זולה

אייר בי אנד בי – כל הדרכים למציאת דירת אירוח זולה

שתפו את המאמר

צרו איתנו קשר ונמצא לכם את החופשה המושלמת

מאמרים נוספים שאולי יענינו אותך

עיצוב-ללא-שם-2023-10-28T185503
אטרקציות לילדים בליסבון – חלק 2
עיצוב ללא שם - 2023-10-28T182112
אטרקציות לילדים בליסבון - חלק ראשון
ליסבון בירת פורטוגל
3 מלונות מומלצים בליסבון
כריסמס באתונה
כריסמס באתונה – הקסם החורפי של בירת יוון

אין שום סיבה שתשלמו אלפי שקלים על אירוח בחו"ל! אין שום סיבה שלא תרשו לעצמכם לטוס לחו"ל יותר מפעם בשנה! שימוש נכון וחכם באתר אייר בי אנד בי, יאפשר לכם למצוא דירת אירוח במחירים הנמוכים משמעותית מאלו של מלונות. אז איך מוצאים דירת אירוח מתאימה? איך אפשר להוזיל את עלות החופשה בחו"ל בחצי (ואולי אפילו יותר) התשובות במאמר הבא!

יש אנשים שטסים בממוצע כל 3 חודשים לחו"ל.
ולא.. לא מדובר באנשי עסקים שטסים לקיום פגישות עבודה או באנשים עשירים במיוחד שיכולים להרשות לעצמם חופשות שכאלו, מבלי לחוש את ה"עול" על חשבון הבנק שלהם.
מדובר באנשים אשר פיצחו את השיטה!

אנשים שיודעים איך למצוא טיסות לואו קוסט במאות בודדות של שקלים.
אנשים שמוותרים על מלונות ובוחרים ללון בדירות אירוח שהם מוצאים באתר איירביאנבי.
אז כן.. אותם אנשים יכולים ליהנות מ-3 או 4 חופשות בחו"ל בעלות כוללת של חופשה ממוצעת אחת!
אם גם אתם רוצים להיות כמו אותם אנשים, לטוס יותר ולשלם פחות, מוזמנים להכיר בשלב הראשון את אייריביאנבי!

איירביאנבי – "קווים לדמותו"

אתר Airbnb  פועל משנת 2008 וייעודו למעשה להוות כפלטפורמה המתווכת בין בעלי דירות ויחידות נופש לבין השוכרים.
עם הזמן האתר החל להוות ככתובת בעיקר עבור כאלו אשר מעוניינים לבקר ביעדים שונים בחו"ל ומבקשים להשכיר דירת אירוח.
כידוע, השכרת דירת אירוח מאפשרת ליהנות מיחידה המתאימה למספר הנופשים – גם אם מדובר במשפחה גדולה יחידה שכזאת כוללת למעשה, את כל מה שאפשר להזדקק לו מבחינת האירוח לאורך הביקור – רהיטים, מטבח מאובזר, מצעים ועוד..

איך האתר עובד?

אתר Airbnb  הינו אתר מעוצב ומרשים ולא פחות חשוב מכך, ידידותי למשתמש. הוא מאפשר לבחור את יעד החופשה, את תאריכי ההגעה (תאריך הצ'ק אין ותאריך הצ'ק אאוט), את מספר האורחים (מבוגרים, ילדים ותינוקות) ואם אתם מגיעים עם חיית מחמד תוכלו להוסיף גם אותה.
שימו לב שיש אפשרות להשתמש גם במסננים – אשר מאפשרים לכם להזין טווחי מחירים ללילה, סוג הנכס, מספר חדרים, אפשרויות הזמנה ועוד.. כדאי ל השתמש בהם על מנת לסנן את החיפוש ולהיחשף אך ורק לתוצאות אשר יכולות להיות רלוונטיות בעבורכם.
כמובן, שבשלב הבא תוכלו לקבל את התוצאות הרלוונטיות ואת כל הפרטים על כל אחת מהן , להתרשם מתמונות לקרוא חוות דעת והמלצות ובשלב הבא לקבל החלטה.

אייר בי אנד בי לתיירות פנים

קיימת חשיבות גבוהה להיות מודעים שלאתר איירביאנדבי יש גם חשיבות והשפעה על תיירות הפנים בישראל. מכיוון שהמחירים של בתי המלון בישראל הינם גבוהים, לא מעט תיירים אשר מגיעים בישראל בוחרים לעשות שימוש באתר אייר בי אנד בי בכדי לחפש פתרון אירוח איכותי במחיר הגיוני.
בשנת 2019 משרד הפנים אף ביצע סקר בנושא והנתונים הראו שכ-13 אחוז מהתיירים אשר מגיעים לבקר בישראל מצאו דירה או פתרון אירוח דרך אתר Airbnb .

על מה לשים דגש בעת בחירת דירת איירביאנדבי?

אם בחרתם להשתמש באתר אייר בי אנד בי בכדי לבחור דירה להלן מספר פרמטרים שכדאי לשים עליהם דגש בהליך בחירת הדירה ובין היתר:

  • מחיר – כמובן, שהמחיר המבוקש ישפיע במידה רבה על הבחירה בדירה. יחד עם זאת, ההמלצה היא לשים דגש על יחס העלות אל מול התועלת – לעיתים, עדיף לשלם קצת יותר בכדי ליהנות בסופו של דבר מדירה איכותית, נעימה ומאובזרת בקפידה. כמובן, שיש לקחת בחשבון שגם פרמטרים כמו גודל הדירה, כמות האורחים ומיקום הדירה יהוו פרמטרים אשר ישפיעו על המחיר.
  • גודל הדירה והאבזור – בפרמטר הזה, כדאי לשים דגש גם על גודל הדירה, גם על אופן החלוקה לחללים, גם לגבי מספר המיטות (זוגיות ויחידות) וגם מבחינת מספר האורחים עבורם הדירה מיועדת. יש לשים דגש גם על פרטים כמו מיזוג אוויר, האבזור של המטבח, אם יש בדירה מכונת כביסה ולמעשה, כל פרט שיהיה בעל חשיבות בעבורכם.
  •  מיקום – בדומה לבחירת מלון בחו"ל גם כשאתם ניגשים לבחור את הדירה בה תתארחו במדינה ובעיר זרה, קיימת חשיבות גבוהה שתשימו דגש על המיקום של הדירה. באתר אייר בי אנד בי מאפשרים לכם לקבל פרטים על הכתובת כולל מפה, אשר תאפשר לכם להבין בצורה מעמיקה, את המיקום ביחס לאזורים שונים בעיר.
  • חוות דעת והמלצות – בכדי לקבל את התמונה המלאה לגבי אותה הדירה ולוודא שהמשכירים הם אכן אנשים אמינים, ההמלצה היא לשים דגש גם על חוות הדעת וההמלצות על הדירה. אייר בי אנד בי מאפשרים לצרף ביקורות ולהעניק ציון של בין 1 (הנמוך ביותר) ל-5 (הגבוה ביותר), על פי מדדים שונים כמו: ניקיון, תקשורת, מיקום, צ'ק אין ועוד.. ניתן לקרוא באתר גם חוות דעת על המארח.
  • תמונות של הדירה – באתר אייר בי אנד בי ניתן להתרשם מתמונות של מקום האירוח – אשר יכולות לספק פרטים רבים לגבי איך שהמקום נראה, לגבי העיצוב שלו מבפנים ומבחוץ ובמקרים מסוימים גם לגבי האזור.  
  • צ'ק אין וצ'ק אאוט – כדאי לבדוק את תנאי הצ'ק אין ואת תנאי צ'ק אאוט של המקום – בכדי לוודא שזה אכן מובן לכם ומסתדר עם שעות הטיסה שלכם.


לסיכום, אתר אייר בי אנד בי מאפשר למעשה, לאתר דירה אשר מותאמת לכל צורך ועונה על כל דרישה, כל מה שצריך זה פשוט לדעת לנצל את כל הכלים שהפלטפורמה המתקדמת מציעה לרשות הגולשים – והדרך לדירת האירוח המתאימה, תהיה סלולה.