טיפים מנצחים לבחירת מזוודה

טיפים מנצחים לבחירת מזוודה

טיפים מנצחים לבחירת מזוודה

שתפו את המאמר

צרו איתנו קשר ונמצא לכם את החופשה המושלמת

מאמרים נוספים שאולי יענינו אותך

עיצוב ללא שם (40)
3 מלונות מומלצים בברלין
עיצוב ללא שם (38)
איך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל?
עיצוב ללא שם (16)
ריינאייר – לשלם פחות ולטוס יותר
עיצוב ללא שם (14)
פספורטכארד – ביטוח נסיעות עם מינימום בירוקרטיות

כשהקורונה כבר הפכה להיות זיכרון רחוק, השמיים פתוחים וטיסות הלואו קוסט עדיין כאן (ובתקווה שבכדי להישאר), ישראלים רבים, מוצאים את עצמם טסים לחו"ל לעיתים קרובות. עכשיו, בכדי ליהנות מחופשה, צריך כמובן, לבחור את היעד המתאים, לתכנן את כל הפרטים וכמובן, גם להצטייד במזוודה איכותית ועמידה – אשר תשרת אותנו נאמנה לתקופת זמן ארוכה.
אז כאן יכולה לעלות השאלה, על מה לשים דגש בעת בחירת מזוודה ולהלן מספר טיפים אשר בכוחם לסייע בבחירה:

הגדרת הדרישות והצרכים

אז רגע לפני שאתם נכנסים חנויות מקוונות המציעות מזוודות או יוצאים לעבר הקניון הקרוב לביתכם לצורך השלמת המשימה. קיימת חשיבות גבוהה שתגדירו את הצרכים שלכם מאותה המזוודה.
ראשית כל, מה גודל המזוודה הרצויה ומה הקיבולת שלה, האם יש לכם העדפות שונות לגבי המזוודה  (החומר, המותג וכיוצא בזה) וכמובן, גם מה גובה התקציב אותו אתם מקצים למטרה – ויש לקחת בחשבון כי טווח המחירים של מזוודות הינו גבוה במיוחד ולכן, כדאי להתייחס לפרמטר הזה ברצינות הראויה.

גודל וקיבולת המזוודה

כדאי לשקול את גודל המזוודה בהתאם לדרישות הנסיעות. האם אתם נוסע בדרך כלל לנסיעות קצרות יותר או לנסיעות עסקים – ואז מזוודה בגודל קטן יותר יכולה להספיק לכם. האם אתם נוסעים עם חברות תעופה מסוימות (לדוגמא, חברות לואו קוסט) – ובמקרה שכזה יש לדאוג לבחור במזוודה העומדת בתקנות חברת התעופה.
אם הנסיעות שלכם הם לרוב ארוכות ואולי גם זוגיות או משפחתיות,  כדאי לשקול בחירה במזוודה גדולה יותר.

איכות ועמידות

ההמלצה היא לחפש מזוודה אשר עשויה מחומרים המתאפיינים בעמידות גבוהה ונחשבת לבעלת מבנה מוצק. מזוודות עם מעטפת קשיחה העשויות מחומרים כמו פוליקרבונט או אלומיניום מציעות הגנה טובה יותר מפני פגיעות ובנוסף, הן גם עמידות יותר בפני שחיקה. מזוודות עם צד רך העשויות מבדים עמידים כמו ניילון או פוליאסטר לרוב קלות וגמישות יותר – כך שגם זה שיקול שיש לקחת בחשבון.

על גלגלים וידיות

בעת בחירת מזוודה חשוב להתמקד בכל מה שקשור לאיכות ויכולת התמרון של הגלגלים. באופן אידיאלי, למזוודות צריכות להיות ארבעה גלגלים (גלגלי ספינר) אשר יכולים להסתובב 360 מעלות – מה שמאפשר ניווט קל בשדות התעופה ובאזורים אחרים. כמו כן, חשו לוודא שהידית של המזוודה הינה יציבה, נמשכת לגובה נוח וניתנת לשליטה בצורה חלקה.

משקל המזוודה

יש לקחת בחשבון גם את משקל המזוודה הריקה – במיוחד אם ישנן הגבלות משקל לטיסות. מזוודות קלות יותר יאפשרו לכם לארוז פריטים נוספים מבלי לחרוג ממגבלת המשקל.

חלוקה לתאים

חפשו מזוודות עם תאים פנימיים פרקטיים, כיסים ורצועות אשר יעזרו לכם לארגן את החפצים שלכם בצורה יותר מסודרת. תכונות כמו מחיצות רשת, רצועות דחיסה ותאים נפרדים לנעליים או מוצרי טואלטיקה יכולים להיות מועילים ולהקל על הליך האריזה והפריקה של המזוודה.

אבטחה ושמירה על התכולה

כדאי להתמקד במזוודות עם מנעולים מובנים או מערכות נעילה איכותיות. זאת בכדי לשמור על החפצים מאובטחים. למזוודות מסוימות יש גם תכונות אבטחה נוספות כמו: רוכסנים נגד גניבה או פינות מחוזקות.

מחיר המזוודה

יש להגדיר תקציב לרכישת המזוודה. כאשר מזוודות מגיעות בטווח מחירים רחב, ולמרות שאופציות יקרות יותר מציעות לרוב איכות ועמידות טובה יותר, ישנן גם אפשרויות זולות אשר במקרים רבים יכולות לספק על הצרכים.

מותג

כדאי לבדוק מי המותג אשר עומד מאחורי המזוודה. כאשר, ההמלצה היא להעדיף מזוודות מבית מותגים שיש להם שם ומוניטין בתחום על פני מותגים אנונימיים. כאמור, בעידן האינטרנט ניתן לחפש מידע בצורה פשוטה ונוחה לגבי המותג.

נראות

יש לא מעט אנשים אשר לצד איכות ונוחות, גם נראות ועיצוב המזוודה ישחקו אצלם תפקיד וישפיעו על הבחירה. מזוודות מגיעות במגוון רחב של צבעים ועיצובים מיוחדים ומעניינים. כך שכל מה שצריך לעשות, זה רק להיחשף לכמה שיותר אפשרויות ולבחור מתוכן את המרשימה והמתאימה.