סקייסקנר – טסים בזול

סקייסקנר – טסים בזול

סקייסקנר – טסים בזול

שתפו את המאמר

צרו איתנו קשר ונמצא לכם את החופשה המושלמת

מאמרים נוספים שאולי יענינו אותך

עיצוב-ללא-שם-2023-10-28T185503
אטרקציות לילדים בליסבון – חלק 2
עיצוב ללא שם - 2023-10-28T182112
אטרקציות לילדים בליסבון - חלק ראשון
ליסבון בירת פורטוגל
3 מלונות מומלצים בליסבון
כריסמס באתונה
כריסמס באתונה – הקסם החורפי של בירת יוון

כולנו שמענו לאחרונה לא מעט סיפורים על אנשים אשר טסו לחו"ל במחירים "מצחיקים" של 100-200 ש"ח לטיסה הלוך חזור. סקייסקנר מהווה את אחד מהכלים המתקדמים, אשר בכוחם לאפשר גם לכם למצוא טיסות באותן עלויות "מצחיקות" או לפחות להוזיל במידה רבה את המחירי הטיסות והמלונות..

בשביל ליהנות מחבילה אשר תכלול גם טיסה וגם מלון ותתאפיין במחירים אטרקטיביים ובמענה על מלוא הדרישות והצרכים, יש צורך לבצע השוואת מחירים.

עכשיו, הרשת עמוסה באתרי השוואות מחירים ואם נצרף אליהם גם אתרי השוואות המחירים (אשר צצים בשנים האחרונות כמו "פטריות אחרי הגשם"), אנחנו יכולים לאבד את הידיים והרגליים כתוצאה מעומס מידע. אז החדשות הטובות הן שיש אפליקציה אחת, אשר נחשבת יעילה במיוחד עבור המטרה וכחלק מכך גם זוכה לפופולאריות גדולה במיוחד – אפליקציית סקייסקנר – skyscanner.

קצת נתונים על האפליקציה

מקורה של אפליקציית סקייסקנר הוא בסקוטלנד ומטרתה, לאפשר ביצוע השוואות בין עלויות טיסות, בתי מלון והשכרת רכב במדינות שונות בעולם. בדומה לאפליקציות רבות אחרות גם סקייסקנר התחילה את דרכה כאתר אינטרנט אשר פותח ועלה לאוויר בשנת 2002.

מאז ועד היום חלפו הרבה מטוסים בשמים, עברנו תקופה של קורונה וסגרים והספקנו לחזור לחיים, לטיסות ולטיולים.

כיום האתר והאפליקציה של Skyscanner  משמשים מדי חודש כ-60 מיליון אנשים אשר יכולים להיות מנפלאותיו בלא פחות מ-30 שפות – אומנם נכון לשנת 2023 עדיין לא ניתן למצוא סקייסקנר בעברית, אבל לא צריך יותר מאשר אנגלית בסיסית בכדי ליהנות מנפלאות האפליקציה.

אגב, עבור מי שמתעניין בנושאים כלכליים נדגיש את העובדה כי שוויה של סקיי סקנר מוארך כיום ב-1.5 מיליארד דולר.

יעדי הטיסה המועדפים על הישראלים ע"פ סקייסקנר:

אז מה כל כך מיוחד בסקייסקנר?

ובכן, מה שמייחד את האפליקציה היא נוחות וגמישות חיפוש טיסות. ניתן לחפש באפליקציה טיסות לרגע האחרון או טיסות לעוד מספר חודשים ולקבל מגוון עצום של אפשרויות, אשר כוללות טיסות ישירות, טיסות עם עצירה וטיסות עם יותר מאשר עצירה אחת.

כמובן, כאן תוכלו לבחור אם אתם מעוניינים לשלם פחות ולעצור בדרך או לשלם קצת יותר תמורת טיסה ישירה אל היעד המבוקש. חופשה כידוע, לא כוללת רק את הטיסה אלא גם מלונות ובמקרים רבים גם השכרת רכב. אז סקייסקנר מאפשרת גם למצוא את השירותים הללו – כאשר, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזין את הפרטים אשר יסננו את התוצאות ויאפשרו לכם להיחשף אך ורק לשירותים ולספקים הרלוונטיים בעבורכם.

סקייסקנר מוצאת לכם את היעד הזול ביותר

ניתן לחפש באתר או באפליקציה של Skyscanner טיסה ליעד מסוים בתאריכי יעד מסוימים,
אבל אפשרות מיוחדת ושימושית ביותר אותה האפליקציה מציעה היא דווקא האפשרות לבחור תאריכים ולהזין את כל היעדים (everywhere) כך  שמי שגמיש בבחירת היעד ולמעשה מחפש את הטיסה הזולה ביותר, יוכל למצוא את מבוקשו בצורה נוחה, מהירה ויעילה.

האפשרות הזאת היא נפלאה עבור אנשים אשר מתלבטים בין מספר יעדים שונים, כאשר עלות הטיסה יכול להוות כגורם אשר ישפיע להם על הבחירה.

כמובן, גם הספונטניים שבחבורה, אלה שרוצים לטוס ליעד הכי זול שהם ימצאו, יוכל לעשות שימוש באפשרות הזאת – בתקופות מסוימות ניתן למצוא גם טיסות בעשרות בודדות של דולרים ליעדים שונים.

אופציה נוספת להוזיל את מחירי הטיסות עוברת בגמישות בתאריכים. כאשר הפלטפורמה של סקייסקנר מאפשרת לעשות שימוש בתכונות כמו "חודש שלם" או "החודש הזול ביותר" – מה שיאפשר להיחשף לתאריכים בהם מחירי הטיסות הינם הנמוכים ביותר.

ניתן גם לשקול את האפשרות של חיפוש טיסות לשדות תעופה סמוכים – אפשרות שגם היא יכולה להוזיל את מחירי הטיסות.

מדריך חיפוש טיסות

אפליקציית סקיי סקנר הינה כאמור, פשוטה וידידותית למשתמש ומציעה מגוון רחב של אפשרויות סינון – כך שכל אחד יכול להתמקד אך ורק באפשרויות המוצעות בעבורו.

יש להזין את היעד – המדינה או העיר ממנה אתם יוצאים והמדינה או העיר אליה אתם מעוניינים להגיע. כאמור, אם אתם גמישים יש לכם אפשרות לבחור באופציה everywhere ובצורה כזאת להיחשף לטיסות למגוון רחב של יעדים וכמובן, גם למחירים המוצעים.
אם אתם מחפשים טיסה, יש לכם 3 אפשרויות:

  • טיסה הלוך – חזור (ROUNDTRIP)
  • טיסת הלוך (ONEWAY)
  • מציאת מספר טיסות (MULTI – CITY)

באפשרותכם לבחור את המחלקה בה אתם מעוניינים לטוס כאשר האפשרויות אותן האפליקציה מציעה:

  • Economy – מחלקת תיירים
  • premium economy – מחלקת תיירים משודרגת
  • business – מחלקת עסקים
  • First – מחלקה ראשונה (עם כל הפינוקים אותם היא כוללת בתוכה).

בשלב הבא תוכלו להזין את הרכב הנוסעים: מספר מבוגרים, מספר ילדים ומספר תינוקות.לאחר מכן, יש כמובן להכניס את התאריכים המבוקשים.

לאחר מכן, אתם עתידים לקבל את מחירי הטיסות – כאשר, ניתן לסמן אפשרות של קבלת הצעות רק על טיסות ישירות או לקבל גם הצעות על טיסות עם עצירות בדרך (אשר יהיו לרוב יותר זולות).

אפשרות נוספת היא לסדר את התצוגה של הטיסות: כל הקטגוריות (all filters), טיסות ישירות (direct), הטיסות המהירות ביותר (fastest), הטיסות הזולות ביותר (cheapest) והטיסות הטובות ביותר (best).

יש לשים לב, שאם תגללו את המסך כלפי מטרה, תוכלו לראות שמתחת לטיסות, תוכלו לראות גם מחירים של מלונות באותו היעד, הרכב ותאריכים שהזנתם ובנוסף, גם הצעות מחיר לגבי השכרת רכב.

מצאנו טיסה זולה, מה קורה עכשיו?

ובכן, סקייסקנר מפנה אותנו לאחד מהגורמים הבאים: סוכנות נסיעות או חברת התעופה דרכה מוצעת אותה הטיסה במחיר הנקוב.
מדובר בסוכנויות אמינות, אשר עוברות בדיקות מקדימות, אבל מי שחושש תמיד יוכל לברר פרטים על אותה הסוכנות או לנסות ולקבל המלצות – המקום הנכון ביותר לקבלת המלצות הוא בקבוצות פייסבוק שונות העוסקות בטיסות לחו"ל. חשוב לציין, שבאפליקציה תוכלו למצוא קישור ישיר לאותה סוכנות אשר מציעה את הטיסה, מה שיאפשר לכם לאסוף מידע לגביה.

מדריך חיפוש מלון

בדומה לחיפוש טיסות, גם חיפוש מלונות באפליקציית סקייסקנר כרוך בהליך פשוט, נוח ויעיל.
יש לכם אפשרות לחפש מלונות בצורה הבאה:

  • הזנת שם העיר בה אתם מחפשים המלונות
  • אפשרות לחיפוש מלונות בסביבתכם

בשלב הבא תוכלו להזין פרטים לגבי התאריכים ולגבי הרכב הנופשים באותו המלון.

ברגע שתתחילו בהליך החיפוש אתם עתידים לקבל רשימה של בתי מלון רלוונטיים.
המידע כולל תמונות ומידע מקיף על כל מלון וציון של חוות דעת גולשים אותו המלון קיבל.
אתם עתידים לקבל את המחיר הנמוך ביותר ללילה וקישור לספק/ אתר דרכו תוכלו לקבל את אותו המחיר. כמובן, שפרטים אליהם תחשפו יכללו מחירים של סוגים שונים של חדרים ופירוט מה הם כוללים.
בנוסף, תוכלו לקבל גם את הצעות המחיר אשר מוצעות דרך אתרים אחרים – כך שאם אתם מוכנים לשלם יותר על מנת לבצע הזמנה מאתר שאתם מכירים, תוכלו לעשות זאת.

מצאתם מלון מתאים מה עושים עכשיו?

כאמור, אפליקציית סקיי סקנר עושה עבורכם את כל העבודה, אתם פשוט יכולים להיכנס להצעה אשר נראית לכם רלוונטית ולבצע את ההזמנה דרך האתר בו אותה ההצעה פורסמה.

באופן עקרוני סקייסקנר בחרה בקפידה את אתרי וספקי המלונות איתם היא עובדת.

אבל מי שלא מכיר או לא שמע קודם לכן על האתר אליו הוא מופנה או לא מרגיש בטוח לבצע הזמנה, יוכל כמובן להשתמש ברשת על מנת לחפש מידע נוסף על אותו האתר/ ספק – ובכדי לאפשר לעצמו לבצע את ההזמנה בראש שקט ורגוע.

מדריך השכרת רכב

אפליקציית skyscanner מהווה גם כתובת נכונה עבור מי שמעוניין להשכיר רכב. בהליך חיפוש אחר השכרת רכב, ניתן לבחור את יעד איסוף הרכב, את יעד החזרת הרכב (ניתן לבחור יעד שונה מיעד האיסוף), תאריכים וגיל הנהג.

בשלב הבא, תוכלו להיחשף להצעות מחיר של חברות שונות על השכרת רכב.

האפליקציה מאפשרת לכם, למקד את החיפוש שלכם וזאת באמצעות הפרמטרים הבאים:

  • סוג הרכב (car type) – האם אתם מעוניינים ברכב קטן, רכב גדול, ואן, רכב יוקרה ועוד..
  • מספר מקומות (seats) – 1-4, 5-6 או 7+.
  • אפשרויות סינון נוספות – האם אתם מעדיפים רכב ידני או אוטומטי, האם יש לכם העדפה לרכב היברידי או חשמלי, האם חשוב לכם שיהיה ברכב מזגן וג'י פי אס.
    באפשרותכם גם לקבל פרטים לגבי אפשרויות הביטול.

כאמור, בשלב הבא, כל שתצטרכו לעשות זה לבחור את ההצעה הטובה ביותר, אשר באה לידי ביטוי הן ברכב אשר יכול לענות על מלוא הדרישות והצרכים שלכם והן לגבי המחיר האטרקטיבי ביותר אותו תוכלו לקבל עבור השירות.

אפשרות ליצירת טיול – TRIP

אפליקציית סקייסקנר מאפשרת לכם להיות מסודרת ולכן, היא גם נותנת אופציה ליצירת טיול. תוכלו לבחור שם לטיול. ולהזין את פרטי הטיסה שבחרתם דרך האפליקציה ופרטי המלון אותו בחרתם – מה שיאפשר לכם לוודא שכל המידע יהיה נגיש וזמין לכם, בהליך פשוט של לחיצת כפתור.

לסיכום,

אפשר להגיד שאפליקציית סקייסקנר מבצעת את עבודתם של סוכני נסיעות וזאת בהליך פשוט, יעיל, מהיר וכמובן, חסכוני במיוחד.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט:

  • להגדיר לעצמכם את הדרישות והציפיות מהטיול: יעד או יעדים, תאריכים הטיסות, מה אתם מחפשים טיסה, מלון, טיסה + מלון, השכרת רכב וכיוצא בזה – אם יש לכם דרישות גם לרמת האירוח במלון או דרישות מהטיסות, חשוב לשים דגש גם על הנושא הזה.
  • בשלב הבא, תוכלו להגדיר באפשרויות הסינון המתקדמות של skyscanner את הצרכים הפרטניים שלכם מכל שירות ולהיחשף אך ורק לתוצאות הרלוונטיות – כלומר רק לטיסות ולמלונות אשר יכולים לענות על הדרישות והציפיות שלכם.
  • בשלב האחרון, כל מה שיישאר לכם לעשות, זה לארוז מזוודה –  ולנו נותר לאחל לכם חופשה נעימה!


רוצים לטוס בזול? הקליקו