מזמינים היום ומחר טסים – הכירו את hulyo

מזמינים היום ומחר טסים – הכירו את hulyo

מזמינים היום ומחר טסים – הכירו את hulyo

שתפו את המאמר

צרו איתנו קשר ונמצא לכם את החופשה המושלמת

מאמרים נוספים שאולי יענינו אותך

עיצוב-ללא-שם-2023-10-28T185503
אטרקציות לילדים בליסבון – חלק 2
עיצוב ללא שם - 2023-10-28T182112
אטרקציות לילדים בליסבון - חלק ראשון
ליסבון בירת פורטוגל
3 מלונות מומלצים בליסבון
כריסמס באתונה
כריסמס באתונה – הקסם החורפי של בירת יוון

מחפשים טיסות זולות ברגע האחרון? אפליקציית חוליו יכולה להוות ללא כל ספק כמקום הנכון באפליקציה תוכלו למצוא טיסות במחירים של עד ל-199 יורו.

Hulyo או חוליו היא אפליקציה אשר עלתה לאוויר (אולי תרתי משמע) בשנת 2012 ופתחה צוהר לכל ה"ספונטניים" את האפשרות ליהנות מטיסות זולות במיוחד או כאלו אשר מחפשים טיסות ברגע האחרון במחירים אטרקטיביים.
האפליקציה מציעה למעשה טיסות מוזלות ליעדים ברחבי העולם בהתרעה של ימים בודדים או אפילו שעות בודדות לפני הטיסה.
בתחילת דרכה, הציעה האפליקציה את האפשרות להזין טיסה החל משעה 22 בלילה שלפני מועד הטיסה במחירים של עד כ-199 אירו.
כיום, ניתן למצוא באפליקציית חוליו טיסות של הרגע האחרון וגם כאלה של קצת לפני "הרגע האחרון – עד ל-7 ימים קדימה.
חידוש נוסף של חוליו טמון בעובדה שהחל משנת 2016 ניתן ליהנות לצד האפליקציה גם מאתר בעל אותו השם ואותם השירותים.
לצד טיסות במחירים אטרקטיביים, ניתן למצוא באפליקציה גם הופעות מהרגע להרגע בישראל – עד שישים אחוז הנחה לכרטיס, מלונות בחו"ל ובארץ, השכרת רכב,  מט"ח וביטוח.

הכתובת הנכונה לספונטניים שבחבורה

אפליקציית Hulyo מהווה סוג של נכס עבור הספונטניים שבחבורה, הטיסות מסודרות באפליקציה בסדר עולה, מהטיסה במחיר הנמוך ביותר ועד למחיר הגבוה ביותר.
כך שמי שספונטני גם מבחינת המועד הטיסה – ואולי גם אין לו בעיה להזמין טיסה מעכשיו לעוד מספר שעות ומי שספונטני גם לגבי היעד אליו הוא רוצה לטוס, יוכל ליהנות מהמחיר האטרקטיבי ביותר האפשרי.

נכנסים וטסים

הטיסות ב- Hulyo מוצעות במחירים אטרקטיביים במיוחד – ניתן למצוא לדוגמא טיסות ליוון ולמדינות שונות באירופה בעשרות בודדות של דולרים לכרטיס  הלוך חזור, כולל מזוודה. כך יוצא, שכל מי שרוצה לטוס לחו"ל אך יש לו תקציב נמוך למטרה והוא יכול להרשות לעצמו להיות ספונטני (וכמה שיותר יותר טוב) יגלה את האפליקציה הזו כמושלמת עבור המטרה.

הופעות בישראל בחוליו

לאחרונה התווספה לאפליקציה גם קטגוריה חדשה המאפשרת ליהנות מהופעות בישראל ב"רגע האחרון" במחירים מוזלים. תוכלו למצוא כרטיסים להצגות ולהופעות בכל רחבי הארץ, במחירים נמוכים משמעותית מהמחירים ה"מלאים" של הכרטיסים.

טיפים למיקסום התועלות של חוליו

  • להגיע להבנה פחות או יותר מתי אתם רוצים לטוס "לקחת סיכון" להיכנס לאפליקציה ימים בודדים לפני הטיסה ולבחור את היעד אליו מוצעת הטיסה בעלות האטרקטיבית ביותר.
  • לקבל החלטה לגבי יעד או 2/3 יעדים מועדפים לטיסה ולחפש טיסות רלוונטיות לאותם היעדים 7 ימים לפני המועד הרצוי.
  • להבין שכאשר זה נוגע לטיסות לחו"ל לפעמים הכי כדאי להיות ספונטניים, כך שאם מחליטים היום לטוס מחר, כנראה שתוכלו למצוא טיסה בעלות האטרקטיבית ביותר.
  • להירשם לדיוור של חוליו ולקבל הצעות אטרקטיביות ישירות למייל – מה שיאפשר לכם לקבל את ההחלטה אם שווה לכם להיות ספונטניים ומתי זה הכי כדאי.


מוזמנים להכיר את חוליו